Assalammualaikum wbt pada semua ahli keluarga dan teman-teman sekalian.. Hari ini saya nak berkongsi telatah anak tercinta ENGKU SHAMI AL AMIN BIN ENGKU MOHD SHAIFFULMIZAN. Alhamdulillah sihat tubuhNYA dan cerdik fikiranNYA.
♥♥ Ni waktu shami 10 bulan, gambar ini diambil selepas makan sate di haji samuri kajang.. Kebetulan di depan restauran sate tue ada taman permainan.. Gembira sungguh shami.. lucukan :)
♥♥ Gambar ini pula waktu shami berebut laptop dengan ayahKU dia. Shami sibuk nak tengok upin dan ipin.. huhu~~ layan
suka dia dapat tengok upin dan ipin :)
♥♥ Gambar selebihNYA ini.. Main snap je.. Asalkan shami comel dan lucu.. kikiki
layanzzzz~~
♥♥ Gambar ini masa kat taman tasek titiwangsa.. Shami tak pandai jalan lagi.. So berpaut-paut je la kat kerusi batu tue.. Yang penting time snap gambar ni shami tersenyum :) bukan senang nak snap pic dia tengah senyum macam tue
♥♥ Ni plak shami tengah kusyuk tengok bunga api kat putrajaya.. Sampai ibu panggil pun buat tak tahu je :)
♥♥ Gambar ni plak snap time kelantan vs terengganu.. panas time tue.. Tapi shami relek je.. peaceeeeee :)
♥♥ Gambar ni time pegi PANTAI BISIKAN BAYU.. Memang best.. Shami macam nak mandi pantai, tapi ayahKU dia tak bagi... sian dia.. (jangan nagis ea sayang......)
♥♥ Shami dapat baju baru.. AyahKU dia beli.. Apa lagi jom try test.. kihkihkih :)
♥♥ Ni gambar masa ontway balik kelantan melalui jalan kuantan.. Singgah ke pantai... Tapi lupa la plak nama pantai tue.. Takpelah.. Janji pantai tue memang lawa :)
♥♥ Singgah di masjid kristal.. Sempat snap gambar shami with AyahKU dan masjid kristal... Wahhhh memang cantik :)
♥♥ SayangNYA ayahKU pada anakNYA ENGKU SHAMI AL AMIN.. Ibu pun sayang shami... Love U
♥♥ Shami dapat kawan baru... malu-malu plak... hahaha
♥♥ Ok tak gambar ni?? sweetkan??
♥♥ Waktu di PANTAI BUKIT KELUANG.. Memang layan la mandi manda kat ctu.. Tak sah kalau balik kelantan tak bertandang ke ctu.. Tengok shami.. Seronok dia main air dengan AyahKU dia.. jom main air.....
♥♥ NampakNYA anak ibu dah penat.. Dah tidur pun.. Tidur yang nyenyak yer sayang... AYAH DAN IBU SAYANG MY HERO...♥♥ ~~~~~~~
♥♥ Sekianlah sudah tentang MY HERO... Anak yang comel dan cerdik serta pintar... IBU dan Ayah sayang ENGKU SHAMI AL AMIN. Semoga anak ibu ini boleh dibanggakan dah besar nanti.. LOVE U SO MUCH :)
bingkisan daripada
quejuemie


















No comments:
Post a Comment